Menu

High-End Greens

UrbanTrees realiseert high-end tuinen voor de zeer welvarende klasse. Met London en omstreken als grootste afzetmarkt opereert het Nederlandse bedrijf op het hoogste niveau als het om private tuininrichting gaat. Een gefaseerd traject van advies, logistiek en realisatie gaan hand in hand met specialistische kennis van flora en fauna tot in de puntjes.

1. De Uitdaging

Aansluiting bij twee totaal verschillende doelgroepen

UrbanTrees realiseert high-end tuinen en voornamelijk in London. Haar doelgroep, aan de ene kant high end architecten aan de andere zijde aannemers en uitvoerders. Twee doelgroepen die door een compleet verschillende bril website bezoeken, bekijken en ervaren. Aan ons de uitdaging om beide doelgroepen gefascineerd te krijgen voor Urban Trees.

Urban Trees - 1. De Uitdaging

2. Het Concept

Beide behoeftes separaat van elkaar aangeboden op het eerste niveau

Architecten willen sfeer, stijl, gevoel, deze doelgroep moet worden betoverd en overtuigd. Aannemers willen concreet zien of Urban Trees levert wat men zoekt. Beide doelgroepen gaan we op hun wenken bedienen. We houden het geheel gescheiden door ingangen te betitelen naar het jargon waar de verschillende doelgroepen, volgens Google Analytics. naar zoeken.

Urban Trees - 2. Het Concept

3. De Methodiek

Fascineren, verleiden, sturen en overtuigen.

Architecten bereiken met de pagina “projecten”. Door deze pagina’s door middel van grote afbeeldingen in te richten met beleving als primair doel wordt de architect het eindresultaat getoond, het plaatje waarin alles klopt. De andere doelgroep, aannemers worden benaderd door de pagina in het voor hun vertrouwde jargon “kwekerij”. Binnen deze pagina’s worden alle soorten beplanting overzichtelijk gecategoriseerd en per onderdeel uitgebreid gespecificeerd tot de bloeiperiode aan toe. Door de communicatie hiërarchie op te bouwen in de volgorde; waarom, hoe, wat, creëren we een looppas waar de totaal verschillende doelgroepen worden bedient op hun behoefte.

Urban Trees - 3. De Methodiek

4. De Uitwerking

Beleef de Londense tuinen van links naar rechts

De bestaande huisstijl van Urban Trees wordt volledig behouden maar met toevoeging van veel witruimte welke zijn        content aan alle kanten laat ademen ontstaat een fris en stijlvol platform dat zich van smartphone tot laptop fijn laat bewandelen.

Urban Trees - ​4. De Uitwerking

5. Het Resultaat

Een marketing platform waarbij presentatie en beleving de scepter zwaaien.

Met de target gericht op twee compleet verschillende doelgroepen wordt het kunnen van Urban Trees gepresenteerd naar de behoeften van iedere bezoeker. Lead generatie als finish na het bewandelen van de groene paden zorgt ervoor dat ook deze website oplevert in plaats van informeert. 

Urban Trees - 5. Het Resultaat

Of bekijk een van deze andere interessante cases